vivaaaa

well med tanke på att Serbien och Kroatien ska spela mot varandra i handboll (och ja jag sitter och kollar på sånt daah) och nu är det så här att man har ju vänner från båda hållen, lix kikki är kroat och dijana,alle,sandra är aa ni fattar.. hehe well jag vet att Kroatien kommer att vinna men det håller vi här för Sandra lär döda mig om ja säger de till henne .. hon har redan börjat skicka hot till mig bf ja kommenterade de för en dag sedan hehe .
Så nu har ja bestämt mig för att vara den enda bosnien i mitten av allt det och säga Fred på balkan haha men aa är jätte trött så detta va ba sånt "ja måste skriva något" inlägg helt meningslöst. hehe


VIVA LA BOSNIAAA!


Kommentarer
Postat av: SAAAAAANDRA

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin your face kroatien kommer vinnnnnnnnnna!!!!!!!!!!!!!

2011-01-19 @ 20:54:10
URL: http://tasicsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0