ajmo mala jedno kolo zaigrati ;)

Tappat min röst och tro mig det är inte kul, blev nyss arg på min mamma och syster "two against one" och ja kunde ju inte säga emot utan mitt stubin gick åt att stampa på golvet och försöka göra sura minen... vilket gjorde mig ännu arg. Ska gå och köpa glass till mig själv senare ikv eller åt min hals med andra ord :) '
Blev tillfrågad igår om ja vill göra en sak som låter väldigt lockande, och kan säga att jag vill verkligen göra det men så kommer ju föräldrarna i vägen fråga dom och sen så kmr dom som vanligt säga du har för mycket annat att göra
är du säker på att du kommer hinna? och ja jag kommer hinna med allt. Men det återstår att se hur det blir :)

Ska snart åka hämta lill skiten till syster sen iväg till gvd. Senare ikv så kommer det upp en lista här på bloggen som ja gjort. :)

nu ska ja kolla på lite videoklipp osv see ya latero aligatero :P


Kommentarer
Postat av: Melisa

Åh så kul ju!! Haha ingen fara :-) Hoppas du hittar en riktigt snygg! Pusss

2011-03-20 @ 21:39:12
URL: http://melisabror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0