Att vara totalt ärlig mot sig själv är en god övning

Har insett att ju mer jag trådar efter att hitta en kille desto mer misslyckat blir det, som en person skrev "när du letar efter kärleken så flyr den bara ifrån dig" och det stämmer.
Jag får låta kärleken hitta mig, eller som min kära vän sa till mig att jag är en baksuz (för er svenskar så betyder det "olycksfågel" typ) haha men det är ju han med. komiskt.
Men en person kommer alltid ha sin plats i mitt hjärta även om vi förblir vänner eller ovänner spelar ingen roll ingen kommer kunna ta den platsen iaf.
Jag har alltid haft svårt att släppa in folk i mitt liv, det är sällan att jag litar på vad folk säger, visst jag kan lyssna och finnas där om jag behövs men att sitta och tro på varje ord det kommer jag inte göra. Men det är ju också problemet, hur ska ja kunna hitta den "rätte" om jag inte låter folk komma in i mitt liv?

Det enda ja önskar är att hitta min sudjeni ishallah



Vill välkomna min nya lilla kusin Adam till världen, snart så blir det åka ner till malmö för att träffa den lilla plutten abd!

Kommentarer
Postat av: SAAAAAANDRA

grattis till kusinen, nek je ziv i zdrav :)

2011-03-16 @ 22:34:36
URL: http://tasicsandra.blogg.se/
Postat av: DIJANAAAAAAA

GRATTISSS TILL KUSINEEEEEEEN <3

2011-03-17 @ 22:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0