I will say it like a friend, but you might think im your enemy..

Sitter i mitt rum och har feber, kollat på alla mina serier och känner att jag börjar bli hungrig men jag orkar inte gå upp för mamma gör burek haha och tror ej hon vill ha mig i köket just nu..
Men jag börjar bli smått frisk, har ju ändå varit sjuk i 5 dagar tror det räcker snart.

Har det kliat i era öron någongång? eller jo klart det har men menar så djupt in att du inte når ens med en tops hahahaha jag hatar det, det har kliat nu i 3 dagar får panik!!
eller när de kliar längst ner i gommen oh fyfan då är det bara att ta tandborsten och klia hahaha men man får kväljningar (stavning) hahah
Äeh vet ej vad ja babblar om. På Fredag så bär de av till H-stad där man ska på "blind dejt" typ orkar ej förklara men ska iaf träffa någon hehe .. pluss shopping :D
btw så får ja hem min beställning snart hell to the yeaah!

ne ska gå till vardagsrummet och kolla på The ellen show :D hihi Löve it !


Kommentarer
Postat av: SAAAAAANDRA

awwww min sjukling :D

2011-03-01 @ 15:41:36
URL: http://tasicsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0