The record won't stop spining for us..

jobbig dag idag, sjukt irriterad på vissa personer som borde skaffa sig ett liv! hehe
blivit mycket spring hit o dit idag, samma sak gäller imån med, jobbigt läge men det är bara bita ihop Helgen kommer snart och jag kan inte bestämma mig för vad ja ska göra.. livet är jobbigt ibland speciellt när de finns personer som inte vet vad dom vill eller vill förstöra.

Känt mig off dom sista dagarna så en tripp till en gammal vän skulle inte skada, måste rensa tankarna och den personen förstår sig på mig.

just nu så lagar jag mat Kyckling Curry står på menyn idag :) kan inte bestämma mig för nudlar eller ris hmm, börjar tröttna på ris och ja älskar nudlar speciellt dom på kina resturangerna :D mmm gott.


i need someone now before im going down under the ground!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0