The Smoker You Drink, The Player You Get

Jag älskar att kolla på kärleks filmer eller serier som handlar om kärleks par osv..
Men jag lyckas aldrig hitta någon jag själv kan älska så jag kan känna mig som the one and only.
Visst jag kände så förut men som jag sa till en god vän igår, sejtan se umjesao u nasu vezu.
Jag vill inte att min vän eller att någon annan ska förlora något bra dom har i sina liv,
så det ända jag kan säga är om ni älskar en person så mycket att ni vill förlova er med henne/honom säg inte det till andra. håll de för er själva, för direkt om många personer vet så får sejtan reda på det och förstör allt.

Jag gör samma misstag om och om igen, direkt när jag blir glad så vet alla om det och någon enstakad person måste förstöra. Bättre att va tyst om allt i livet, förrutom om du har någon du verkligen litar på och kan säga allt till.

Nu ska jag gå hämta kläderna som kommit :D yääy btw så hostar ja fortfarande som en häst-.- haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0