Zar je to sve sto je ostalo?

Helgen va hur rolig som helst skönt att komma bort lite och inse lite saker själv, det behövdes!
Okej jag drömde en dröm haha (alla gör de) men jag hade en kille i denna drömmen, han va längre än mig och jag var lycklig, han liknade en killkompis, men ooh nu ska ja sluta tänka på de för om ja sitter och tänker på sånt så kommer ja ba bli demprimerad ahhaha :p

just nu så sitter jag och dricker Limunada och så väntar en caj på mig med höhöö snacka om tröstig ;)
imån så väntar en veckas praktik igen sista veckan sen så börjar man kanske jobba igen efter lite problem osv..


fan fan fan fan .. nu kommer ångesten fram -.-  nu drar ja cya dudiies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0