Har inga ord kvar..

nisam ona ista vise, nesto me muci al neznam sta. Hocu da budnem sretna kao prije al nemogu, ko da mi bog neda estafrullah. Upala sam u depresiju i to pravo. Boli me srce boli me sve, jedan dan sam sretna drugi dan placem samo nemogu vise.
Allahu dragi daj mi snagu, allahu dragi daj mi srecu u ljubav i u zivotu. Molim te boze skloni ovaj bol sto imam, molim te boze skloni sve zlo da mogu biti sretna.
Al jedno ne razumijem zasto volim jos kad nikada nece biti to? zasto? de mi reci, jer to mene ubija. Kad sam tu sretna sam al ovako sam ko izgubljeni slucaj.

Just nu så är ja fucked up arg att folk kan ha sån dubbelmoral boze sacuvaj! kan ba säga att du har förlorat en vän som alltid fanns där för dig ;)!

Oh haft detta uppe nu i ca 30 min tills ja trycker på publicera :S

hejdå


Kommentarer
Postat av: SAAAAAANDRA

kan lova att personen inte bara förlorat än vän utan en till

2011-03-15 @ 14:08:21
URL: http://tasicsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0