im not good at being singel - L.C

massa tankar flyger runt i min skalle just nu .. två saker är 1, varför jag har blivit sjuk IGEN -.- och 2, varför i h***ete är det så varmt -.- dör ju.. men det är ju två mini saker.

En av tankarna jag har kom upp nyss när ja såg att ett par förlovat sig (nek vam je sa srecom:)).
Mina känslor väcktes till liv, dom känslorna som har "sovit" under en lång tid nu. Och dino merlin låten ne zovi me na grijeh gör ju inte saken bättre. Men att mitt hjärta slår för en person som håller på att glömma mig, eller som bara hör av sig till mig när han behöver något, är ju inte speciellt det man vill.  Men jag förstår inte varför min kärlek är så stor till honom men han har inte ens någon kärlek i sin kropp alls. När ja va liten så tänkte jag att om två personer älskar varandra så har ödet fört ihop dom, visst så tänker ja än idag, men det jag inte förstår är varför ödet låter en av dom dö för den andre men den andre skiter i den personen? varför sån elakhet? vad är det dom ska lära sig utav det? hmm det är en gåta det.

ska sova nu och be till gud att ja blir frisk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0