Do it like a dude;)

Idag så har man städat hela rummet och fixat med kläderna kan säga att jag har mer plats nu WOHOO, men säljer allt ja ej vill ha för 50 kr typ, behöver lite pengar och det är ej så att kläderna är gamla heller :)
Det är jätte fint väder ute så ja och sandra och dalia drog ut lite innan.
Ikv så vet vi ej vad vi ska göra blir antagligen vmo eller bara sitta hemma, Sandra idioten ska till Dubai imån och bli almänt brun -.- ! Kikki rikkki kommer hem snart från bosnien ooh saknat henne! 3 veckor utan henne går ju inte!

Men nu ska ja fixa mig lite sen hänga med mina föräldrar till några :)

smell u latero ljudi caos!


Finaste bilden ever på mig och dijana igår haha :D

Kommentarer
Postat av: SAAAAAANDRA

eiheieieheheueheueheh

2011-03-06 @ 00:05:41
URL: http://tasicsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0